Saturday, September 20, 2008

Aku dan Balik Kampung

( Ini driver alternatif untuk kereta aku..ada sesiapa nak tumpang)




Perjalanan jauh tak ku rasa..Kerna hati ku melonjak sama..

Ingin berjumpa sanak saudara..yang selalu bermain di mata..



Nun menghijau ladang gunung dan rimba..Langit nan tinggi bertambah birunya..

Deru angin turut sama berlagu..semuanya bagaikan turut gembira..



Balik Kampung..hohoho, balik kampung..

hohoho balik kampung...hari girang..



Terbayang wajah-wajah yang ku sayang..satu-satu tersemat dikalbu..

pasti terubat rindu dihati..menyambut kepulangan ku nanti..



................................................................................................................................................................



Meriah dengar lagu Allahyarham Sudirman Haji Arshad ni..orang yang duduk kat perantauan macam aku ni, lagi la seronok..menghitung la hari tanpa aku sedar..nak sangat balik untuk tujuan yang bermakna ini..setakat nak balik bodoh-bodoh sebabnya, bukan la peel aku..



Tarikh dan masa pun dah ditetapkan..sampai ketikanya, aku akan pulang..mohon kepada Yang Esa permudahkan perjalanan aku..Moga selamat semuanya..Amin..

3 comments:

Anonymous said...

haha! nak dr lagu band aku layari

www.myspace.com/sweetcalendarband

atau

amp.channelv.com/sweetcalendar

ninot said...

tom,
very d cute tu anak ler..
hehhehe nombor2?
hahahha..
btw, rmbut very d cacak² larrrr :P

manlukeman said...

nan: nanti aku dgr lagu ko...
nani: haa.cacak gurl is coming..