Sunday, August 24, 2008

Aku, Hilang & Rehat

Last posting aku hari Selasa..esok ye sehingga semalam..aku langsung takde masukkan entry baru..kebetulan aku diamanahkan untuk mengadap tugasan luar..outstation..jadi..agak senyap juga berpunca daripada aku sendiri tak bawak laptop...baru hari ini aku kembali untuk menaip benda-benda yang tak best macam korang semua baca ni..aku nak rehat-rehat kepala..kumpul idea...baru dapat ilham yang jujur..

Ada juga bingkisan menarik yang nak aku paparkan nanti..aku ada hutang dengan bog aku sendiri...esok aku mula kerja..dah macam-macam benda nak kena buat..outstation aku tuh..memang nak kena bikin something...tunggukan kemunculannya nanti..di BLOG cabuk ni..sekali dengan yang biasa terbaca nama ini di akhbar kontemporari...Bukan Sekadar Berita..

No comments: