Friday, August 29, 2008

Aku dan Benda Lain

Aku cuba untuk memenuhi tuntutan diri ini bagi mengemas kini blog ini setiap hari..bukan untuk memberi orang lain membacanya..untuk diri aku sendiri..rawatan psikologi diri..menulis meluahkan sesuatu..tapi sayangnya sudah ada lompong yang aku tinggalkan..ada harinya aku seperti tidak mempunyai masa untuk menulisnya..walhal sempat juga aku membukanya..

Rasa berat juga tanggungjawab ini..tanggungjawab yang aku pikul untuk diri sendiri..ada juga tanggungjawab lain yang harus aku pikul..serabut kepala nak mulakannya..aku harap lama-kelamaan ia menjadi alah bisa tegal biasa..

Ada benda lain yang sedang aku usahakan ketika ini..sehingga terlupa untuk menjenguk Blog Cabuk aku ni..tapi aku tidak mahu menjadikan ia alasan..aku cuba untuk baikinya dari semasa ke semasa..pengisiannya aku perlu mantapkan..aku tidak mahu sekadar melepaskan batuk ditangga saja..

manlukeman: panjang la aku merepek..

No comments: