Wednesday, August 13, 2008

Aku dan Radio


Aku tak pernah berlakon secara serius..tak pernah terima tawaran mana-mana pengarah yang tersohor...berlakon main-main ada la..
Kebetulan..ada rakan sekumpulan menawarkan kepada aku untuk jadi 'pelakon' iklan..siap dengan bayaran..seronok la aku..buat kerja ada bayarannya..tapi 'iklan' ni tak tunjuk muka..cuma guna suara saja..hehehee..iklan radio la...

Aku bukan nak glamor tapi bila orang dah offer, tak nak jual mahal..siapa la aku nk buat semua tu..rezeki jangan ditolak..musuh jangan dicari..

Jadi...sesiapa mungkin ada terdengar iklan ni..yang cuma hanya kedengaran di corong radio menggunakan frekunesi berkiblatkan siaran-siaran radio kerajaan..ada dalam dialek Negeri Sembilan, Melaka..ataupun..satu 'line' yang panjang..ha..tula suara aku yang tak sedap..

Selamat Mendengar...

ps: Bank ******, Bank Pilihan Anda...

No comments: