Tuesday, October 14, 2008

Aku dan Dunia ...Sah Dah Terbalik

Pengakuan Anak Ulama

Seorang penai separuh bogel, Yasmin Fostok menyelar bapanya yang juga seorang ulama terkenal, Omar Bakri berhubung pandang tegasnya.

Yasmin juga seorang ibu tunggal mendedahkan bahawa dia tidak menghiraukan apa pandangan bapanya berhubung pekerjaannya yang dianggap tidak bermoral itu.

Gadis cantik berambut perang ini berkata, dia tidak menderhaka kepada bapanya itu yang kini berada di Beirut selepas diusri dari Britain.

"Saya tidak melakukan kesalahan yang memalukan. Saya dijadikan sasaran kerana bapa saya dan itu sungguh tidak adil kerana dia sudah tiada di negara ini.

"Saya tidak sependapat dengan apa yang diperkatakan oleh bapa dan saya juga sudah beberapa tahun tidak bercakap dengannya," katanya.

Yasmin, 27, mula mendapat perhatian selepas media di Britain mendedahkan bahawa dia adalah anak kepada Omar iaiatu seorang penceramah yang lantang membidas Barat dan pandangan keras terhadap wanita.

Omar pernah mencetuskan kontrobersi apabila melabelkan penyerang yang menyerang AS pada 11 September 01 sebagai mati syahid.

Sebelum ini Yasmin mengaku dia pernah melakukan tarian bogel dan mendedahkan payu dara di lokasi bersesuaian tetapi tidak suka memberitahu orang lain mengenai pekerjaannya itu.

manlukeman: memang dunia dah terbalik..aku tak hairan kalau ada anak tokoh agama, ustaz, haji, ulamak, mufti atau yang samwa waktunya dengannya yang buat jahat..aku sendiri ada berkawan dengan anak mufti yang 'kaki rempit' dengan aku pada satu ketika dulu...benda ini lumrah alam..dalam setandan pisang, bukan semuanya elok..

Tapi yang ini pelik..siap boleh marah bapa yang menegur mengenai pekerjaan yang dibuat..tak pula MENGAKU SILAP..cuba MENGALIH TEKANAN kesilapan sendiri pada orang lain..masih lagi TAK SEDAR..kashian aku tengok..tak takut API NERAKA agaknya..

Dunia memang sah terbalik..

No comments: