Monday, October 20, 2008

Aku dan 5 Hari


Banyak yang berlaku dalam tempoh 5 hari yang lepas..macam-macam isi cerita yang diterbit..macam-macam warna..macam-macam tempo ye..sampai tak tahu mana satu yang menarikuntuk disebut-sebutkan..

Kepada yang layak, tahniah..teruskan berjuang..pastikan 'kantung' itu tidak kering..kepada yang ditolak, jangan sedih hati..mungkin kerana 'baju' lari daripada 'ukuran' badan..lain kali, pastikan ukuran itu tepat..

Tahniah juga pada Datuk Nicol David..nyata pangkat bukan bisa membuat anda 'alpa'..tahniah juga pada si pemandu teksi..'darjat' anda bukan penyebab untuk anda kebelakang..
Kepada yang menegur, terima kasih atas teguran anda..mungkin ada sebab anda 'berbunyi''..terpulang pada intepretasi semua orang untuk menafsirkan..

Takziah kepada semua keluarga yang terlibat dengan kematian..sesungguhnya jenayah itu memang semakin berani..tidak tahu mana silapnya..

2 comments:

wanfai said...

aku lagi x setuju gelaran datuk bagi kat nicole david dgn chong wei... besar sangat ke sumbangan pada negara? setakat menang piala tapi rakyat kat kampung tetap tak terbela nak buat apa...

si nicole ni cakap melayu pun tak pandai!

si chong wei tu apa sumbangan pada negara? pernah menang all england ke? thomas cup? world cup?

manlukeman said...

kawan kita nicol ni ade senonoh gak..menang selalu..kn elok tuh..biar la..